Tarieven

Wij zorgen altijd voor offertes die op maat gemaakt zijn voor complete styling arrangementen  maar ook voor decoratieverhuur. Dat is de reden waarom niet al onze prijzen op de website vermeld staan. Indien u interesse heeft in bepaalde artikelen, kunt u het beste een mailtje sturen. Wij sturen dan binnen 48 uur een offerte op maat met een prijsopgave terug. Stylingen op locatie, denk hierbij aan een ceremonie, diner of feest beginnen vaak pas vanaf €1.750 incl. decoraties, stylingkosten en transportkosten. Onze DIY verhuur arrangementen excl. transport waarbij je decoraties alleen huurt, zijn al mogelijk vanaf lagere prijzen. U kunt ook een afspraak inplannen om uw wensen voor de aankleding met ons door te nemen. Wij zijn voornamelijk werkzaam door heel Nederland, België en Duitsland. Onze decoraties voor verhuur en verkoop gaan de hele wereld over. Dus informeer gerust naar de eventuele mogelijkheden.

Afspraak

Iedereen is van harte welkom voor een vrijblijvend gesprek op afspraak over styling op maat. Wij zijn geopend vanaf maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00.  Onze showroom is alleen geopend op afspraak. Tijdens een afspraak denken wij graag mee over de styling van een feest, bruiloft, evenement of andere feestelijke gelegenheid. Hierbij kan gedacht worden aan unieke tafelstyling, foodstyling, trouwlogo, aankleding rondom een huwelijksceremonie, speciale thema’s en sfeeraankleding van een feestzaal.

Veel decoraties kunnen zelfs aangepast worden, ook voor decoratieverhuur. N.a.v. het gesprek stellen wij een offerte op maat voor u op en is de keuze aan aan u of u hiervan gebruik wenst te maken.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om tijdig een afspraak te maken in onze showroom in Tilburg voor het bezichtigen van decoraties of voor het bespreken van een mogelijke styling.
Indien je de afspraak wilt afzeggen of verzetten, dit graag minimaal 24 uur van te voren melden.

Werkwijze van ons proces

Kennismakingsgesprek in showroom

Ontmoet een van onze bruiloft stylisten in de showroom om jullie visie en wensen voor de trouwdag te bespreken. We kijken hierbij naar de gewenste stijl, thema’s, kleurenschema’s, locatie, aantal gasten en andere speciale verzoeken.
Bij het overslaan van een kennismakingsgesprek in onze showroom, kan ook per mail of telefonisch of via videobellen een offerte aangevraagd worden. Deze offertes zijn incl. afbeeldingen van de huurartikelen maar excl. moodboard. Ook is het mogelijk om na een ontvangen offerte alsnog een afspraak te maken in de showroom.

Op basis van de informatie die is verzameld tijdens het gesprek, zal de styliste een ontwerpvoorstel maken. Deze vrijblijvende offerte omvat onder meer de besproken decoraties, bloemen, meubilair, sfeerverlichting en andere elementen om jullie visie tot leven te brengen. Ook maken we een moodboard op basis van het voorstel zodat jullie een beter beeld krijgen van hoe het er straks uit zal komen te zien. Alle verhuur decoraties en meubilair staan los van elkaar op de offerte zodat jullie makkelijk kunnen schrappen of items kunnen toevoegen. Indien jullie kiezen voor styling op locatie, vermelden wij ook de stylingkosten en transportkosten in het voorstel. Mochten jullie liever zelf aan de slag gaan en alleen decoraties of meubilair willen huren dan staan er eventueel alleen transportkosten bij vermeld. Alle offertes worden binnen een week verzonden na het kennismakingsgesprek.

Aanpassingen offerte werkwijze styling

Na het ontvangen van de offerte horen we graag jullie feedback en beantwoorden we graag eventuele vragen. We passen het voorstel dan geheel aan aan de hand van jullie wensen. Vaak zien we dat er meerdere aanpassingsrondes volgen. Dat is geen enkel probleem. We maken het graag helemaal op maat naar jullie wensen!

Als jullie tevreden zijn met het voorstel voor de styling of decoratie verhuur voor jullie bruiloft, 21 diner of ander event, dan kunnen jullie deze goedkeuren via de bevestig knop in de mail van de offerte. Wees gerust, ook na jullie bevestiging is het mogelijk om nog aanpassingen door te voeren. Maar alle verhuur items zijn pas gereserveerd zodra de offerte digitaal is ondertekend.

Na de goedkeuring kunnen jullie altijd mailen of bellen met vragen over de styling of het decoratie verhuur. Let op, wij kunnen alleen wijzigingen aanbrengen tot 2 weken voor het event. Daarna is het voor ons vanwege de vaak enorme drukte niet meer mogelijk om nog aantallen of artikelen te wijzigen. Check ook altijd nog even goed onze algemene voorwaarden omtrent jullie styling of het decoratieverhuur. In het geval van een styling op locatie zullen wij van te voren ter goedkeuring het stylingplan & de planning mailen. Ook plannen we eventueel benodigd transport in.

Op de dag zelf komt ons team van 2 of meerdere stylisten de styling van jullie bruiloft of evenement verzorgen. Indien jullie hebben gekozen voor decoratie verhuur, zorgen wij dat de items op tijd klaar staan voor het ophalen of zorgen we dat onze chauffeurs de items van te voren leveren en daarna weer op komen halen.

Afbouw bruiloft styling

Na de bruiloft zal de styliste alle decoraties en andere elementen weer afbreken en opruimen. Als jullie hebben gekozen voor decoratie verhuur dan dienen jullie te zorgen dat alle gehuurde items weer op tijd klaar staan voor onze chauffeurs die alles op komen halen.

Catalogus

Algemene Voorwaarden

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Privacy Verklaring

Bekijk hier onze privacy verklaring.

Close Menu